Sportem ke zdraví a ke štíhlosti


Chtěli byste shodit pár kilo a začít se také věnovat nějakému tomu sportu? Vybíráte si takový sport, který by vám pomohl co nejrychleji se zbavit přebytečných kilogramů? Pak spojte příjemné s užitečným a začněte běhat, pěkně venku na čerstvém vzduchu, což vám jen a jen prospěje.během k lepší postavě.jpg
Běh a hubnutí jde společně ruku v ruce. Úspěch je zaručen. Tímto pohybem totiž spálíte spoustu kalorií, zrychlíte váš metabolismus a nastartujete režim spalování tuků. Důležité je ovšem vytrvání a pravidelnost. Vyzkoušet také můžete třeba intervalový trénink, tedy intenzivní zátěž po kratší dobu. Vhodné je také střídat trasy i jejich délky tak, aby si tělo nezvyklo, a i vy sami abyste měli sportování pestřejší a zajímavější. Pro co nejefektivnější spalování tuků se vyplatí věnovat se tomuto druhu sportu 4x – 5x týdně po dobu 40 – 60 minut.V případě nepříznivého počasí můžete pohyb venku vyměnit za běžecký pás. První výsledky můžete očekávat již po několika týdnech.
Důležitý je také způsob stravování před a po sportovním výkonu. Před sportovní aktivitou je vhodné spíše lehčí jídlo, po provedené pohybové aktivitě nezapomeňte na jídlo, které je nutričně vyvážené, bohaté na bílkoviny a sacharidy – vhodná je rýže, míchaná vajíčka, libové maso.
Bude to chtít také kvalitní a vhodné sportovní oblečení, a především pohodlnou obuv. hubnutí během.jpg
Další benefity, které vám tento druh pohybu venku přinese
Kromě efektu hubnutí vám běhání venku na čerstvém vzduchu přinese také další výhody a benefity pro organismus. Mezi konkrétní zdravotní výhody patří zvětšení kapacity plic, rychlejší spalování kalorií, a především také lepší nálada díky pobytu v přírodě na čerstvém vzduchu.
Neodkládejte vaše rozhodnutí a začněte běhat již nyní. Pokud vytrváte, sami budete brzy příjemně překvapeni z výsledků, které vám tato sportovní aktivita přinese.